Företagsfrukost

Vi är precis hemkommna från företagsfrukost i Fagersta. Det var roligt! Vi lämnade ut en del visitkort och pratade med intressanta personer. Vi hade som mål att prata med en speciell person som vi visste skulle vara på frukosten, vilket vi också gjorde. Och den personen var väldigt positiv. Det kändes som en väldigt bra start på dagen att bli peppad av egna företagare som vill nätverka. Det gjorde mig glad!

På låtskrivarfronten har det stått lite stilla för min del. Tanken är att februari (en ny månad) ska betyda en ny låt för min del. Jag har försökt att inte bli stressad över detta och igår kväll, precis när jag la mig och skulle sova kom det upp en mening i mitt huvud som jag fick lov att anteckna på mobilen. Sen la jag mig ner igen och då dök det upp några fler meningar. Jag ska sätta mig ner med dom idag och se vad det kan bli.

Sen ville jag även visa en bild på mina fina bröd som jag bakade i tisdags. Jag var nöjd och dom blev väldigt goda.

Foto av Malin


Kommentarer
Postat av: Anne Karlsson

Det verkar ha varit en mycket givande dag för er!!!

Bröden ser very najsiga ut också!!

Kram

2011-02-03 @ 18:14:42
Postat av: JessicaPersika

Är det Mallans Mumsiga Middagsbullar måntro? (Jag har fortfarande kvar receptet, men har inte blivit färdig till att testa det än. Kör stenhårt på mina grahamsbullar tills jag tröttnar!) Vill du förresten ha fotot på receptet på blåbärsbullarna från Elsas? Hittade det häromdagen ;) Kram!

2011-02-03 @ 23:03:23
URL: http://pinatapinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0