Sista februari

Idag har jag jobbat med en låt och det har gått jättebra. Jag har gjort ett beat som jag gillar. Har också suttit och testat en massa olika ljud på min nordsynt och skrivit ner lite idéer. Jag vill säga att jag blir glad för alla fina kommentarer om vårt arbete. Jag blir sporrad av er tro på vår förmåga för en del reagerar helt tvärt emot när vi säger att vi ska spela in en skiva. Vissa förvrids i ett enda stort tvivel när jag säger att det är jag som spelar in. Som om jag ska spela in med en leksaksbandspelare eller att man måste ha en fet studio för att kunna spela in. Jag vet inte. Man kan ju hoppas att den där tviveln inte handlar om vilket kön vi har. Så vitt jag vet så använder man händerna när man ska trycka på knappar inte något annat.. Vårt arbete handlar ju inte bara om att vi vill ha en skiva i handen utan en stor del handlar om att vi gör det här på egen hand. Det finns många vägar att gå för att komma dit man vill och vi kommer inte låta någon annan styra över vår konst.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0