Sunday soldag



Det har vart fint väder idag. Jag längtar till snön försvinner så jag kan cykla igen. Det tar en halvtimme att gå in till byn. Men idag var mina förädrar och hälsade på så då kunde jag åka med dem för att handla.
Jag har inte rört ett finger för att marknadföra eller söka kontakter idag. Igår när vi var i Avesta så stod en kvinna inne på coop och sålde smycken hon gjort. Jag frågade på en gång om vem hon var och vart hon kom ifrån. Utifall hon hade jobb åt oss liksom.. Det är svårt att vara nöjd och ledig på riktigt när alla jobb vi får är upp till oss att hitta. Det finns alltid någon att prata med eller skriva till. Om någon frågar vad jag jobbar med idag så ska jag säga inget.

Malin och Jag har planerat nästa vecka nu och vi kommer försöka spela in lite material för att lägga upp här på bloggen och myspace. Känns trist att inte ha något visa upp än. Jag kommer fokusera på den låten jag börjat spela in. Det är mycket att göra den här veckan så jag får se hur mycket tid jag kan lägga på det.

/Elinor


foto Elinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0