Post-it lappar

Nu på eftermiddagen blev vi båda stressade för vi kände att vi har mycket att göra, vi löste detta genom att skriva ner allt vi behöver göra på post-it lappar. Tack för denna uppfinning! Skönt att inte gå runt med allt i huvudet och riskera att glömma något. Vi har även diskuterat utseendet på skivan och pratat om vad den ska heta, det är roligt att vi kommer framåt hela tiden. I veckan ska våran beställning med skivor och fodral komma. På torsdag ska vi spela in hela dagen igen. Till min lugna låt ska jag hitta ett synthljud som jag gillar att lägga på en del i låten. Sen är den låten klar. Jag är väldigt nöjd med den.

Idag är det sol i Norberg, snön smälter lite och det känns skönt. Igår snöade det.

/ Malin



Foto Elinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0